Sorry for my absence...

Att jag har varit jätte sjuk efter att jag vaccinerade mig mot svinet är faktiskt mitt försvar, till inget bloggande! Var redan osäker innan jag tog sprutan om det verkligen var en så bra idé, ingen i familjen eller släkten ska ta den sen så har man ju hört att man faktiskt kan dö av själva vaccinet (vilket kanske är lite överdrivet men ändå...) så var beslutet inte det enklaste. Men jag tog den i allafall och först fick jag feber, en svullen hals och ryggverk sen fick jag ögoninflammation och till sist öroninflammation (som jag har nu)!!! Frågade desperat mamma om alla fick det så här och svaret blev -Men lilla gumman, alla reagerar olika!! Ja och så var det med det alla reagera olika, undrar bara vad jag ska få här näst?? Men det får väl bli veckans gåta!
Hur som helst, här kommer dagens inspirations bild! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0