Höstens must-haves!

Nina Garcia som är modechef för ELLE tidning och jurymedlem i Project Runway är nu akuell med boken
"The one hundred: A guide to the pieces every stylish woman must own.

Och här kommer hennas must-haves inför hösten:

- Den lilla svarta
- Byxor med vidd
- En grym kappa
- En jacka med bra passform
- En clutch-väska
- Ett par riktigt höga klackar
- Stora halsband (långa, groa halsband och gotisk stil)
- Blommönster (Japp, det håller i höst också)

Låter enligt mig riktigt snyggt, men något jag inte hunnit införskaffa än är dom där byxorna med vidd.
Men i helgen ska jag gå till H&M för där vet jag att det finns ett par riktigt snygga för ett kanon pris, ca 300kr

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0